|
Vorheriges Thema anzeigen: Donnerstag, 17.09.2015 Nächstes Thema anzeigen: Freitag, 18.09.2015 |
Autor |
Nachricht |
Tinka

|
Verfasst am: 28.07.2015, 21:17 Titel: |
|
|
Mer bemiehn uns grad im Tschädd um die Iwwersetzung vun dem Text... _________________ Liebe Grüße, Tinka
|
|
 |
Werbung Registrieren oder Einloggen, um Werbung auszublenden
|
Verfasst am: 28.07.2015, 21:17 Titel: Werbung |
|
|
|
|
|
|
 |
Fleckerl-Oma

Anmeldungsdatum: 02.03.2008 Beiträge: 5209 Wohnort: Altenmarkt a d Alz / Obb.
|
Verfasst am: 28.07.2015, 22:13 Titel: |
|
|
Naaa, des hoite ja gar ned aus - wia ren denn de? Sooo scheee! Wobei mia Bayern ned wiakle a oafache Sprach ham, aba scheee!
Trotzdem gäh i iaz ins Bett! Bin total habedäre von da Arbat
A weng owewoschn soiat i mi no - schauma moi, dann seng ma scho!  _________________ Was ich nicht ändern kann, gehe ich mit Freude an! |
|
|
|
 |
Steffi Mö
|
Verfasst am: 28.07.2015, 22:31 Titel: |
|
|
Also das hätsch mor in mein Lebn ne gedacht, das isch ma sägsch schreiben tu und es fällt mir rescht schwer, weil ischs scha ne so gelernt hab ...isch geb mir heite ma miehe obschs hinkriesche...
ich finde alle Dialekte schön  _________________ ...❤️lichst Steffi
Wir sollten viel mehr Zeit mit Glücklichsein verplempern ! |
|
|
|
 |
Chäferli

Anmeldungsdatum: 25.01.2009 Beiträge: 285 Wohnort: Appenzeller Vorderland
|
Verfasst am: 28.07.2015, 22:40 Titel: |
|
|
jo und do säget ihr Tütsche immer, mer Schwiizer heiet en schwirige Dialekt  _________________ Liebe Grüsse
Trix |
|
|
|
 |
mo

|
Verfasst am: 29.07.2015, 07:33 Titel: |
|
|
Also i kimm mir iatz grod auf die Seitn gschobn vor. Immer lei es Deitschn! Wieso derfn mir Tiroler nit mitredn? Dabei han mir decht a so a bärige Sproch. Jeder verschteat ins wenn mir miteinander redn und vor allem unser k isch decht so richtig elegant. Iatz bin i grantig und geah weiter buggeln.  _________________ Liebe Grüße
Mo
Das Glück kommt zu denen, die lachen |
|
|
|
 |
Rennschnecke

|
Verfasst am: 29.07.2015, 07:51 Titel: |
|
|
Oiso, i mog fast olle Dialekte. Aba am meistn gfoid mia hoid da boarische und da österreichische. Eh klar, i bin ja vo do!
Nuar schreim is schwara ois i denkt hob. Ren geht vui oafacha. Und de bläde Rechtschreibkorrektur von dem IPad macht mi narrisch und i woas ned, wia ma des ausschoit'n ko. _________________ Grüße
Martina
"Alle Lebewesen außer den Menschen wissen, dass der Hauptzweck des Lebens darin besteht, es zu genießen." |
|
|
|
 |
cookiemuffin

Anmeldungsdatum: 30.04.2011 Beiträge: 1051 Wohnort: Fränsem in de Palz
|
Verfasst am: 29.07.2015, 08:07 Titel: |
|
|
des bayrische hert sich awwer a bissel wies pälzische o. Irgendwie rumplisch un schä!!!!
LG Kirsten  |
|
|
|
 |
chilipatch

|
Verfasst am: 29.07.2015, 10:42 Titel: |
|
|
Saustark, Mädels Dialekt babble isch äfach, des hämmer jo als klännes Kind schun gelernt. Mitm schreiwe isch des ä annerie Sach, des hott uns känner beigebrocht. Ich kännt mich grad kaputtlache, wonn ich mer moin Text aguck, jedes zwädde Wort rot unnerstriche!
@mo: Ach die Tiroler derfen mitredde, es geht doch um deitschsproochische Dialekte, net bloos um Deitsche  _________________ Liebe Grüße
Melitta
Normal ist relativ, ich bin relativ normal!
https://de.pinterest.com/mholzhaeuser/sammelsurium/ |
|
|
|
 |
Gabi Moderatorin

Anmeldungsdatum: 14.03.2006 Beiträge: 20428 Wohnort: Boos bei Memmingen
|
Verfasst am: 29.07.2015, 11:14 Titel: |
|
|
Oiso, i find aa, dass se do koana vastegga muaß mit seim Dialäkt.
Und de Tirola sowieso net, de ham so a scheene Sproch und aloa scho des "Ka", wia vo de Schweitza hoit aa. Hoisgrang sans hoit, de kenna nix dafir.
Manche hessische Wörta vastäh i aa net, awa des macht ja nix. Schee is' drotzdem. Awa wo san eigentlich de Hamburga und de andern Nordliachta olle? Iahr kennts fei scho aaa schreim.  _________________ Grüße von Gabi
Mein Patchwork Onlineshop
Wer etwas will, findet Wege
Wer etwas nicht will, findet Gründe |
|
|
|
 |
Fleckerl-Oma

Anmeldungsdatum: 02.03.2008 Beiträge: 5209 Wohnort: Altenmarkt a d Alz / Obb.
|
Verfasst am: 29.07.2015, 11:30 Titel: |
|
|
Ja, de Tirola kriagadn vo mia a 100%!!!  _________________ Was ich nicht ändern kann, gehe ich mit Freude an! |
|
|
|
 |
Werbung Registrieren oder Einloggen, um Werbung auszublenden
|
Verfasst am: 29.07.2015, 11:30 Titel: Werbung |
|
|
|
|
|